هیتر گازی کابینی IR-H100 ایران هیتر

هیترهای کابینی کانالی

از زمان تولید هیترها، تامین گرمای مورد نیاز گلخانه‌ها و مکان‌های صنعتی به راحتی امکان پذیر شده است. هیترها در انواع مختلف طراحی و به بازار عرضه می‌شوند و به علت داشتن ویژگی‌های متفاوت، هر کدام کاربرد ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. هیترها با نام کابینی، کوره هوای گرم، بخاری کارگاهی، هیتر گلخانه و… تولید می‌شوند و ظرفیت تولید گرمای متفاوتی دارند. احتمالا نام هیتر کابینی را شنیده باشید. این هیتر در مصارف مختلف از جمله تولید گرمای مکان‌های صنعتی مناسب هستند. در ادامه صفر تا صد نحوه کار و ویژگی‌های هیتر کابینی توضیح داده شده است.

هیتر کابینی

هیترهای کابینی به دو نوع افقی و عمودی تولید می‌شوند و امکان استفاده از آن‌ها در هر دو شکل امکان‌ پذیر است. این هیترها می‌توانند از دو نوع سوخت متفاوت گاز و گازوئیل برای تامین انرژی گلخانه‌ها و سایر مراکز صنعتی موزد استفاده قرار گیرند. هر دو سوخت در بیشتر مکان‌های صنعتی یافت می‌شوند برای همین در تهیه سوخت هیتر به مشکل بر نخواهید خورد. بازه ظرفیت تولید انرژی هیترهای کابینی بین ۴۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ است. البته این مقدار ظرفیت قطعی نیست و به میزان اتلاف انرژی گرمایی نیز بستگی دارد.

 

اجزای هیترهای کابینی کانالی

هیترهای کابینی ساده هستند و از سه اجزای کلی فریم یا قاب، مجموعه دیگ و فن تشکیل می‌شوند. در بخش فریم می‌توانید بدنه هیتر، پنجره هوا گیر، محل کانال و … را مشاهده کنید. هیترهای کابینی کانالی اندازه نسبتا بزرگی دارند و باید محل دقیق قرارگیری این نوع هیترها را پیش از خرید مشخص کنید. برای آشنایی بیشتر در مورد هیترهای کابینی با مشاوران برتر ایران هیتر، تماس حاصل فرمایید. مجموع ایران هیتر با ارائه هیترهای مختلف استاندارد در انتخاب هیتر مناسب، شما را یاری خواهند کرد.

 

در زیر به یک نمونه از هیتر کابینی کانالی اشاره می‌کنیم.

هیتر IR-H100

هیتر IR-H100 از نوع هیترهای کابینی با قابلیت نصب کانال بوده و با طراحی زیبا و مصرف کم، گزینه‌ای مناسب برای شما می‌باشد. حداکثر توان گرمایشی این محصول ۱۰۰.۰۰۰ کیلو کالری در ساعت می باشد که نسبت به نمونه های مشابه مصرف انرژی سالیانه بسیار کمتری دارد. نوع سوخت این هیتر گاز شهری می‌باشد که این سوخت‌ها به راحتی در ایران قابل دسترس هستند. هیتر IR-H100 ظاهر زیبا و مکعبی دارد و امکان حمل آن به راحتی صورت می‌پذیرد. همچنین به علت داشتن ترموستات کنترل فن و ترموستات حدی ایمنی بالایی دارد.

نوع سوخت NG
توان حرارتی ۱۰۰۰۰۰
مصرف سوخت ۶-۱۲M^3
فضای قابل گرمایش ۲۰۰۰-۲۴۰۰M^3
مصرف برق ۱PH-220V-1A
ابعاد ۲۰۰X97X66 cm
قطر دودکش ۱۵ cm

 

سخن آخر

برای تامین هر چه سریع‌‌تر و بهینه‌ی گرمای مورد نیاز مکان‌های صنعتی به یک هیتر قدرتمند نیازمند هستیم. هیترهای کابینی توان حرارتی بالایی دارند؛ بنابراین جایگزین مناسبی برای بخاری‌های معمولی خواهند بود. همچنین به علت مصرف سوخت کمتر و در عین حال تولید گرمای بیشتر به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هیترهای بازار تبدیل شده‌اند. در این مقاله سعی کردیم با معرفی یک نوع هیتر کابینی کانالی در انتخاب درست هیتر به شما کمک کنیم. می‌توانید با مراجعه به سایت ایران هیتر از مشخصات فنی محصولات هیترهای مختلف آگاه شوید.

 

  1. هنگام نصب هیتر IR-H100 به چه چیزهایی توجه کنیم؟

در هنگام نصب هیتر باید به نکات مهمی توجه کرد. نحوه نصب، محل قرارگیری و استفاده صحیح از هیترها برای جلوگیری از خطرات احتمالی باید رعایت شوند. در هنگام نصب به فاصله هیتر از دیوار، ارتفاع محیط و میزان هواگیری آن توجه کنید. در اتصال لوله‌ی خروج هوای احتراق به هماهنگی اندازه لوله و پنجره دقت داشته باشید تا هوای آلوده بتواند از محیط مورد نظر شما دور بماند.