هیتر گازی IR-H250 ایران هیتر

 

هیتر کوره هوای گرم IR-H250

کوره هوای گرم یکی از معتبرترین هیترهای صنعتی است که توانایی تولید حرارت بسیار بالایی دارد. این نوع هیترها عموما می‌توانند در مکان‌های صنعتی و عمومی به کار گرفته شوند. اما اصلی‌ترین کاربرد هیتر کوره هوای گرم مربوط به گلخانه‌ها می‌باشد. این وسیله با سوخت‌هایی مثل گاز و گازوئیل و دو گانه سوز قابلیت کارکرد دارد‌. این نوع هیتر به شکل‌های مختلفی مثل پایه‌دار، زمینی و ایستاده طراحی شده است و هر کدام در جای خاصی کاربرد دارد. معمولا از مدل زمینی با دو نوع مختلف، افقی و عمودی در گلخانه‌ها استفاده می‌شود. اندازه هر هیتر تعیین کننده‌ی میزان حرارتی تولید کننده آن است و با توجه به مساحت محیط باید ظرفیت گرمایشی تولید کننده هر هیتر را انتخاب کرد.

  • از هیتر کوره هوای گرم صنعتی می‌توان به IR-H250 اشاره کرد. این هیتر در گلخانه‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌شود و راندمان حرارتی بسیار بالایی دارد. به طوری که می‌تواند گرمای لازم یک گلخانه را تهیه کند. برای آشنایی با مزایا و ویژگی‌های این هیتر به ادامه همین مقاله توجه کنید.

 

هیتر کوره هوای گرم IR-H250

همان طور که گفتیم این هیتر برای تولید گرمای مورد نیاز گلخانه‌ها طراحی شده است. این هیتر با توان گرمایشی ۲۵۰.۰۰۰ کیلو کالری در ساعت می‌تواند دمای محیط گلخانه را با مقدار مورد نیاز متعادل سازد. این هیتر با استفاده از دو فن استنلس صنعتی، گرمای تولید کننده‌ی کوره را با قدرت ۳۰ تا ۶۰ متر منتقل می‌کند. قابلیت‌های منحصر به فرد هیتر کوره هوای گرم IRH-250، مثل راندمان حرارتی بیش از ۸۵ درصد و تولید حرارت بالا باعث شده تا گلخانه‌داران بتوانند از آن در فصول سرد سال برای تولید گرمای گلخانه بهره ببرند. هیتر IR-H250 به خاطر بدنه‌ی فلزی در برابر رطوبت گلخانه مقاوم بوده و ایمنی بالایی دارد.

مجموعه ایران هیتر با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تولید و فروش هیترهای مختلف، توانسته این محصول را در بین محصولات خود جای دهد.

بدنه‌ی IR-H250

بدنه این هیتر از فلز مستحکم و مقاوم ساخته شده و در برابر رطوبت و ضربه آسیب کمتری می‌بیند. همچنین جنس آن با ورق گالوانیزه با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده و این امکان را می دهد که در محیط گلخانه ها با رطوبت بالا بدون زنگ زدگی تا سال‌ها استفاده شود.

 

فن IR-H250

هیتر IR-H250 به فن جلویی قدرتمند مجهز شده تا بتواند گرمای تولید شده هیتر به داخل محیط انتقال دهد. فن‌های این هیتر از نوع آکسیال و یا صنعتی هستند. این‌ فن‌ها می‌توانند هوای گرم کوره را ۳۰ تا ۴۰ متر پرتاب کنند. همچنین آن‌ها به ترموستات کنترل مجهز شده و قابلیت کنترل دارند و در کارکرد زیاد بدون هیچ مشکلی عمل می‌کنند. برق مورد استفاده در فن‌ها می۲تواند یک فاز یا سه فاز باشد.

 

مزایای کوره هوای گرم 

  • بهترین مزیت کوره هوای گرم، قابلیت استفاده آن در گلخانه‌ها می‌باشد. گلخانه‌ها مکان‌های بزرگ و بازی هستند و هیترهای خانگی توانایی تولید گرمای این مکان‌ها را ندارند. علاوه بر آن گیاهان حساس هستند و باید گرمای لازم برای رشد گیاه تامین شود. استفاده از هیتر کوره هوای گرم آسان است به خاطر همین استفاده از این هیترها، کار گلخانه‌داران را راحت کرده‌ است.

 

  • سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری‌ها یا هیترهای خانگی توانایی تولید گرمای فضاهای بزرگی مثل گلخانه‌ها را ندارند. همچنین صاحبان گلخانه‌ها برای تولید گرما مقدار حرارت آن‌ها را بالا می‌برند که در این صورت سوخت بیشتری مصرف خواهد شد. هیتر کوره هوای گرم نصب و نگهداری آسانی دارد و به علت راندمان گرمایی بالا و نصب آسان به بهترین هیتر برای گلخانه تبدیل شده است. این هیتر با گاز و گازوئیل کار می‌کند که هر دو سوخت در ایران به راحتی قابل دسترس هستند.

 

  • این هیترها کمترین اتلاف انرژی را دارند و فقط ۱۰ الی ۱۵ درصد انرژی هیتر ممکن است اتلاف شود. گیاهان به آلودگی هوا حساس هستند و اگر در معرض هوای آلوده‌ی سوخت‌ها قرار گیرند از بین خواهند رفت. هیتر کوره هوای گرم دود و آلاینده‌های مضر را به وسیله دودکش به بیرون منتقل می‌کند. و در هنگام استفاده از آن در گلخانه مشکلی برای گیاهان به وجود نخواهد آورد.

 

 

  • این هیترها امنیت بالایی دارند. این امنیت به خاطر ترموستات و فیوزهای کم آمپر موجود در دستگاه است. این وسیله‌ها از آتش سوزی و خطر جلوگیری می‌کنند. بدنه دستگاه از فلز مقاومی تشکیل شده تا در برابر رطوبت و حرارت تولیدی تغییر شکل ندهد.

 

  • هوای گرم به وسیله این هیترها به صورت کنترل شده و یکنواخت به محیط انتقال می‌یابد چون این کوره‌ها به ترموستات محیطی مجهز شده و می‌توانند دمای سالن را به میزان دلخواه برسانند.

جهت اطلاع بیشتر در مورد ویژگی‌های دقیق این هیتر می‌توانید با کارشناسان ایران هیتر تماس گرفته و در انتخاب هیتر مناسب کمک بگیرید.

 

 

سخن آخر

برای تهیه‌ی هیتر برای گلخانه می‌توانید از هیتر کوره هوای گرم IR-H250 بهره ببرید. این هیتر توانایی تولید گرمای معادل ۲۹۳ کیلو وات را دارد و با راندمان بالای ۸۵ درصد و ایمنی بالا بهترین گزینه برای گلخانه محسوب می‌شود همچنین هوای محیط را آلوده نمی‌کند. این ویژگی به جهت حفظ سلامتی گیاهان اهمیت دارد. هوای آلوده توسط دودکش با قطر ۲۰ سانتی متر به بیرون از گلخانه خارج می‌شود. ابعاد این هیتر به علت قدرت و توانایی بیشتر آن در تولید گرما بزرگ طراحی شده است. با در نظر گرفتن تمام مزایا و ویژگی‌های خوب هیتر IR-H250 می‌توانید با خیال آسوده از آن در محیط گلخانه استفاده کنید.

 

  1. هیتر کوره هوای گرم IR-H250 برای تولید گرما از چه سوختی استفاده می‌کند؟

نوع سوخت این هیتر گاز و گازوئیل است. تهیه‌ی این سوخت‌‌ها آسان بوده و به راحتی قابل دسترس هستند به خاطر همین کاربرد این هیتر افزایش یافته است.

  1. امنیت هیتر IR-H250 چگونه است؟

به خاطر داشتن ترموستات کنترل فن و ترموستات حدی همچنین بدنه بادوام، ایمنی هیتر بالا بوده و مناسب گلخانه طراحی شده است.

 

 

نوع سوخت     Gasoline    
توان حرارتی ۲۹۳ KW
مصرف سوخت  ۶.۵-۲۷.۵
فضای قابل گرمایش ۲۶۰۰-۳۵۰۰ M3
مصرف برق   ۱PH 220V/380V -2A
ابعاد ۸۳X155X165
قطر دودکش ۲۰cm