هیتر گازی IR-H650 ایران هیتر

هیتر گازی IR-650

هیترهای گازی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های تولید گرما هستند که در تولید گرمای محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند. مدل‌های مختلفی از هیترهای گازی روانه بازار شدند که باعث می‌شوند به بهترین نحو هیتر مناسب خود را انتخاب کنیم. یکی از هیترهای گازی پرکاربرد، هیتر IR-H650 می‌باشد. این هیتر بازدهی بالایی دارد و سوخت کمتری مصرف می‌کند. در ادامه همین مقاله در مورد هیتر IR-H650 و مشخصات آن بیشتر توضیح خواهیم داد. شرکت ایران هیتر بدون شک یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید هیترهای گازی متنوع می‌باشد.

 

هیتر IR-H650

هیتر گازی IR-H650 با توان ۵۲ کیلو وات می‌تواند گرمای مورد نیاز مساجد، سالن‌ها و مکان‌های صنعتی را تا فضای ۱۲۰۰ متر مکعب تولید کند سوخت اصلی هیتر IR-H650 گاز شهری می‌باشد اما قابلیت تغییر آن به گاز مایع امکان پذیر است.

ویژگی هیتر IR-H650

هیتر گازی IR-H650 راندمانی بیش از ۸۵ درصد را دارا می‌باشد و در تامین گرمای مورد نیاز شما به خوبی عمل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هیترهای استاندارد استفاده از سیستم‌ با ایمنی بالا می‌باشد که خوشبختانه این هیتر مجهز به ترموستات کنترل فن و ترموستات حدی است که ایمنی آن را افزایش می‌دهد. همچنین به خاطر وجود فن آکسیال با راندمان بالا، صدای آزار دهنده‌ای تولید نمی‌کند. اگر به دنبال یک هیتر با مصرف سوخت کمتر هستید باید بگوییم که هیتر IR-H650 گزینه مناسبی می‌باشد چرا که به دلیل کنترل ترموستاتیک سوخت کمتری مصرف می‌کند.

مشخصات هیتر IR-H650

نوع سوخت LPG/NG
توان حرارتی ۵۲ KW
مصرف سوخت ۲.۴KGR/H-4.8M^3/H
فضای قابل گرمایش ۱۰۰۰-۱۲۰۰M^3
مصرف برق ۱PH-220V-1A
ابعاد ۶۶X68X106 cm
قطر دودکش ۱۵ cm

 

 

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید گرمای مورد نیاز مکان‌های بزرگ و صنعتی را تامین کنید به دستگاه‌هایی با توان حرارتی بالا و مصرف سوخت کمتر نیاز دارید. این ویژگی‌‌ها در انواع هیترهای گازی یافت می‌شود. مدل‌های مختلفی از هیترهای گازی طراحی شده‌اند و هر کدام به نسبت تولید انرژی و مساحت محیط با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.