هیتر گازی IR-H630 ایران هیتر

هیتر گازی IR-H630

هیترهای گازی به خاطر مصرف انرژی کم و تولید حرارت بیشتر، به عنوان بهترین وسیله تولید گرما شناخته می‌شوند. هیترهای گازی با ظرفیت گرمایی متفاوت به بازار عرضه می‌شوند که به علت تنوع بالای آن‌ها می‌توانید به آسانی هیتر مورد نیاز خود را تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم یکی از محصولات سری IR-H هیترهای گازی، ایران هیتر را به شما معرفی کنیم. هیتر IR-H630 با توان حرارتی ۳۳ کیلو وات، قابل استفاده برای مکان‌های صنعتی و گلخانه‌ها است و به راحتی گرمای مورد نیاز شما را فراهم می‌کند.

 

هیتر IR-H630

هیتر IR-H630 با راندمان بالای ۸۵ درصد عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و از سوخت گازی برای تولید انرژی حرارتی بهره می‌گیرد. همچنین می‌تواند گرمای مورد نیاز محیطی با ۴۰۰ تا ۷۰۰ متر مکعب را تولید کند. اگر به دنبال هیتر با ابعاد نسبتا کوچک هستید این هیتر گزینه مناسبی خواهد بود.

 

ویژگی‌های هیتر گازی IR-H630

  • صدای کم

هیتر گازی IR-H630 به فن آکسیال مجهز شده برای همین صدای کمی تولید می‌کند و در محیط‌های بسته سالن‌ها آرامش را برای مصرف کننده ارائه می‌دهد.

 

  • ایمنی بالا

به دلیل وجود ترموستات حدی که در دمای بالا باعث خاموش شدن هیتر می‌شود، هیتر IR-H630  امنیت بالایی پیدا کرده است. همچنین محفظه این هیتر با آلیاژ استنلس استیل پوشیده شده است که از احتراق و زنگ زدگی دستگاه جلوگیری می‌کند.

  • مصرف سوخت کمتر

هیتر IR-H630 مجهز به کنترل ترموستاتیک می‌باشد که در تنظیم حرارت هیتر کمک کننده است و در نتیجه از مصرف سوخت بیشتر جلوگیری می‌کند.

 

برای خرید هیتر گازی مدل IR-H630 می‌توانید با مشاوران مجرب ایران هیتر در ارتباط باشید. ایران هیتر با سال‌ها تجربه در فروش هیترهای گازی، در کسب اطلاعات از جمله قیمت، خوصوصیات و گارانتی خرید محصول می‌تواند کمک کننده باشد.

مشخصات هیترگازی IR-H630

نوع سوخت LPG/NG
توان حرارتی ۳۳kw
مصرف سوخت ۱.۵KG/H-2.7M^3/H
فضای قابل گرمایش ۴۰۰-۷۰۰M^3
مصرف برق ۱PH-220V-1A
ابعاد ۴۵X59X78cm
قطر دودکش ۱۵cm

 

 

سخن آخر

با وجود ویژگی‌های خوب هیترهای گازی از جمله توان گرمایشی زیاد، مصرف سوخت کمتر و امنیت زیاد آن‌ها، توصیه می‌کنیم که از این هیترها برای تامین مصارف صنعتی و گلخانه‌ای استفاده کنید. هیترهای گازی در انواع مختلف تولید می‌شوند برای همین بهتر است قبل از خرید در مورد خصوصیات هر مدل اطلاعات کافی را کسب نمایید.