هیتر گازی IR-H700 ایران هیتر

با وجود هیترهای متنوع، گرم کردن محیط‌های مختلف دیگر چندان دشوار به نظر نمی‌آید. یکی از رایج‌ترین و با صرفه‌ترین هیترهای موجود در بازار، هیتر گازی می‌باشد. از هیتر گازی در مکان‌های صنعتی، سالن‌ها و… می‌توان استفاده کرد. هیترهای گازی در اندازه و قدرت‌ متفاوت طراحی و تولید می‌شوند که از انواع آن‌ها می‌توان به هیتر IR-H700 اشاره کرد. این هیتر نسبت به سایر هیترهای گازی توان حرارتی بسیار بالایی دارد که در ادامه بیشتر با مشخصات آن آشنا می‌شویم.

هیتر IR-H700

هیتر IR-H700 با توان گرمایشی بسیار بالا و مصرف سوخت پایین می‌تواند به عنوان یک هیتر گازی خوب معرفی شود و با ۹ شعله قوی می‌تواند به راحتی فضاهای بزرگ در حدود دو هزار تا دوهزارو چهارصد متر مکعب را گرم کند. همچنین سوخت این هیتر گاز شهری است اما قابلیت تبدیل به گاز مایع را هم دارد. به خاطر دسترس پذیری گاز شهری نسبت به سوخت‌های دیگر به راحتی می‌توانید از این هیتر در مکان‌های مختلف استفاده کنید.

ویژگی‌های هیتر IR-H700

هیتر IR-H700 با توان ۱۰۶ کیلووات توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می‌کند. این هیتر به فن آکسیال مجهز شده که باعث می‌شود صدای کمتری داشته باشد. علاوه بر این طوری طراحی شده تا مصرف سوخت کمتری داشته باشد و این ویژگی برای استفاده آن در مکان‌های صنعتی مزیت خیلی خوبی به حساب می‌آید. همچنین به خاطر ترموستات کنترل فن، ترموستات حدی از ایمنی بالایی برخوردار بوده و با راندمان حرارتی بیش از ۸۵ درصد می‌تواند تمام نیاز شما را از نظر تولید حرارت بر طرف کند.

جهت مشاوره خرید یک هیتر با صرفه و اطلاع بیشتر در مورد آن، می‌توانید همه روزه با کارشناسان مجرب ایران هیتر در ارتباط باشید.

مشخصات هیتر گازی IR-H700

نوع سوخت LPG/NG
توان حرارتی ۱۰۶ KW
مصرف سوخت ۴KGR/H-6 M^3/H
فضای قابل گرمایش ۲۰۰۰-۲۴۰۰ M^3
مصرف برق ۱PH-220V-1A
ابعاد ۷۲X73X116 cm
قطر دودکش ۱۵ cm

 

سخن آخر

هیترهای گازی از پر کاربردترین هیترهای روز دنیا می‌باشند و از نظر ایمنی بالا و تولید حرارت مورد نیاز گزینه خوبی به حساب می‌آیند. برای نمونه می‌توان به هیتر IR-H700 اشاره  کرد. این هیتر با توان حرارتی بالا به خوبی گرمای مورد نیاز محیط را تولید می‌کند و به خاطر کنترل ترموستات و فن‌ این دستگاه می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید.