آشنایی با انواع هیترهای صنعتی ایران هیتر
06
مرداد

هیتر کارگاهی G300

هیترکارگاهی

هیترها از مهم‌ترین ابزارهای تولید کننده گرما هستند که در انواع مختلف به بازار ارائه می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای تامین گرمای مورد نیاز کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و گلخانه … استفاده کرد. برای عملکرد هر چه بهتر هیترها باید هیتر را متناسب با مکان مورد نظر انتخاب کنید. هیترهای کارگاهی ویژه مکان‌های صنعتی و کارگاه‌ها طراحی شده‌اند پس بهترین گزینه برای کارگاه‌ها محسوب می‌شوند. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد هیترهای کارگاهی به ادامه مقاله توجه کنید.

 

 

 

هیترکارگاهی چیست؟

هیتر کارگاهی یا صنعتی از هیترهای مخصوص سالن‌ها و کارگاه‌ها است و گرمای لازم این مکان‌ها را به خوبی تامین می‌کند. این هیترها همانند سایر هیترها به فن‌هایی برای انتقال هر چه بهتر گرما مجهز شده‌اند. این فن‌ها می‌توانند حرارت تولید شده را تا چند متر پرتاب کنند که باعث گرم شدن سریع فضای مورد نظر خواهند شد. هیترهای کارگاهی قدرت زیادی دارند و به راحتی می‌توان گفت که میزان گرمای تولید تولید شده آن‌ها ۲۰ تا ۳۰ برابر هیترهای معمولی می‌باشد. به علت بیشتر شدن تعداد کارگاه‌ها میزان نیاز به هیترهای کارگاهی افزایش یافته است. برای همین قصد داریم دو نوع هیتر پر کاربرد کارگاهی را به شما معرفی کنیم.

 

هیتر کارگاهی  GW0300

یکی از هیترهای مورد استفاده در کارگاه‌ها بوده و گرما را به صورت موضعی انتقال می‌دهد. به این معنی که گرما می‌تواند به شکل ۳۶۰ درجه به هر طرف توزیع شود. انرژی مورد نیاز این هیتر با گاز تامین می‌شود به خاطر همین، سوخت مصرفی آن هزینه زیادی نخواهد داشت. همچنین این نوع هیتر به دلیل عدم وجود فن، به برق نیاز ندارند.

این وسیله با توان مصرفی ۳۰۰۰۰ در کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و تعمیرگاه‌ها … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کارگاه‌هایی با مساحت ۳۵۰ تا ۵۵۰ متر مکعب می‌توان به راحتی از این هیتر استفاده کرد که بهتر است فضایی که هیتر قرار می‌گیرد دارای سیستم تهویه‌ هوا باشد.

 

نوع سوخت NG
توان حرارتی ۳۰۰۰۰
مصرف سوخت ۳.۲
فضای قابل گرمایش ۳۵۰ تا ۵۵۰ متر مکعب
ابعاد ۵۹X75X125
قطر دودکش ۱۵cm

 

 

نحوه انتخاب هیتر کارگاهی مناسب

همان طور که گفته شد هیترهای کارگاهی انواع مختلفی دارند. در هنگام خرید علاوه بر در نظر گرفتن مساحت محیط باید به میزان توان هیتر در تولید گرما توجه داشته باشید. همچنین نوع سوخت مصرفی هیتر و مقدار انرژی مصرفی آن اهمیت دارد. تا حد امکان از هیترهای کم مصرف در کارگاه‌های خود بهره ببرید.

 

اگر کارگاه شما فضای بزرگی داشته باشد به گرمای بیشتری نیاز خواهد داشت. برای همین هیتر‌های گازی با توان تولید بیشتری می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای کارگاه شما باشند.  اما اگر کارگاه شما فضای کوچک‌تری داشت، باید هیترهای کوچک‌تر و میزان مصرف سوخت کمتر تهیه کنید. برای انتخاب هیتر کارگاهی مناسب می‌توانید با مشاوران ایران هیتر تماس بگیرید و کاربردی‌ترین هیتر را برای خود خریداری کنید.

 

مزیت استفاده از هیتر کارگاهی

 

به خاطر برخی ویژگی‌های خوب هیترهای کارگاهی بهتر است به جای هیترهای معمولی از هیترهای کارگاهی در مصارف صنعتی استفاده کنید.

  • قدرت تولید حرارت بیشتر

این هیترها می‌توانند به تنهایی گرمای مورد نیاز یک مکان صنعتی بزرگ را تامین کنند.

  • مصرف سوخت کمتر

میزان مصرف انرژی هیترها به علت هزینه‌های بالای مصرف سوخت اهمیت دارد. هیترهای کارگاهی کم مصرف هستند و از هزینه‌های بالا جلوگیری می‌کنند.

 

  • قابلیت جا به جایی و تعمیر آسان

هیترهای کارگاهی ابعاد مناسبی دارند و جا به جایی آن‌ها آسان بوده و در صورت مشکل به راحتی تعمیر می‌شوند.

 

سخن آخر

کارگاه‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توان برای تامین گرمای مورد نیاز آن‌ها از هیترها استفاده کرد. در بین هیترهای مختلف تولید شده، هیترهای کارگاهی مناسب این مکان‌ها طراحی شده‌اند هیترها کارگاهی قابلیت بیشتری در تولید گرما و انرژی دارند و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. می‌توانید با توجه به میزان حرارت مورد نیاز، توان مصرفی هیتر را انتخاب کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت‌ هیتر کارگاهی از ایران هیتر کمک بگیرید. مجموعه ایران هیتر با تجربه چندین ساله می‌تواند در ارائه هیترهای متنوع به شما کمک کند.